vineri, 23 aprilie 2010

= OFELIA- FLORICA HARANGUS LA TvRM =

Timpul : Martie 26, 2010 de la 4:30pm până la5:30pm
Locaţie : TVRM -CULTURAL-
Strada : Berceni
Oraşul : Bucuresi -Romania
Pagina web sau harta : http://www.sindicatulartis.ro
Telefon: xxxxxxxxx
Tipul evenimentului : emisiune, tv, =, vedetele, si, fanii, lor
Organizat de : TVRM -CULTURAL
Activitatea Recentă : cu 20 ore în urmă

........................................................................

Comentariu publicat de ofelia cu 21 ore în urmă Frumoase versuri , Mihaela.... multumesc mult !!! Comentariu publicat de dumitriu mihaela Cu 1 zi în urmă Colo sus pe-un plai curat
unde Vodă îi împărat
trei cete de flăcăiași
merg cu toții la arat,
și ară din zori în seară
că a sosit astă primăvara
cu iarbă verde pe cămp
și deasupra galben nimb.
......................................

PACE ȘI IUBIRE! Comentariu publicat de dumitriu mihaela Cu 1 zi în urmă Iertare draga mea prietenă. Am sărit peste ziua de ieri, dar răspund astăzi.
La mulți ani cu dragoste!
...............................................
masha Comentariu publicat de Ionescu Ion pe Martie 28, 2010 la 7:50am De Florii toate florile din lume pentru o FLOARE- OFELIA FLORICA! LA MULTI ANI! Comentariu publicat de Petre Violetta pe Martie 27, 2010 la 7:07pm un buchet de flori pentru tine, plin de iubire si admiratie! Cu drag, Violetta
............................................................

Comentariu publicat de ofelia pe Martie 27, 2010 la 6:29pm Va multumesc tuturor !!!!!!!!
..................................................
Comentariu publicat de Ionescu Ion pe Martie 27, 2010 la 8:27am Te vom urmări! Comentariu publicat de Stancu nicolae pe Martie 27, 2010 la 7:21am Vom fi alături de tine Finuţă.
Wekend minunat

..................................................
Comentariu publicat de Paduraru pe Martie 27, 2010 la 6:52am Voi fi în faţa televizorului! Mă bucur că-ţi voi reauzi vocea!
Mult succes şi la mai multe emisiuni!
Elena Comentariu publicat de Gordan Mircea pe Martie 27, 2010 la 1:19am Dacă se "prinde" pe net, cu toată dragostea voi fi alături. Ne-au scos de pe cablu TVRM.
Week-end plăcut!
Cu drag,
Mircea

................................................
Comentariu publicat de ofelia pe Martie 26, 2010 la 11:02pm Multumesc Violetta , draga mea prietena !!! Si tie iti doresc sa ai sanatate , sa te bucuri de aceasta sarbatoare a FLORILI pt ca si tu esti o flore , o violeta draga sufletului meu !!! La multi ani si fericiti , Violeta !!!
....................................................

Comentariu publicat de ofelia pe Martie 26, 2010 la 11:01pm Multumesc Petrica !!! Ti-as face semn cu mana in timpul emisiunii dar.......... emisinea deja este filmata inca de saptamana trecuta ....
Multumesc inca o data ca vei fi in fata micului ecran pt a ma vedea .....kiisssseeeessss......
........................................

Comentariu publicat de petru fagaras pe Martie 26, 2010 la 10:56pm O sa particip cu toata fiinta mea la eveniment in fata micului ecran si am deja emotii !...
sper ca tu sa nu ai emotii !....Noapte buna !!!!!!
.............................................................

Comentariu publicat de Petre Violetta pe Martie 26, 2010 la 10:54pm Multumesc, draga mea! O să fiu în faţa tv-ului sa t evad! Îţi doresc succes maxim si sa fii asa cum te stiu...vesela, frumoasa , plina de viaţă! Te îmbrăţişez cu drag! Vio-Dor
................................................................

Comentariu publicat de petru fagaras pe Martie 26, 2010 la 10:52pm Sunt incantat sa te pot vedea si sper ca o sa ne faci cu mana si o sa amintesti de noi prietenii buni si dragi din reteaua artistica!(Am glumit) !Mult succes draga Ofelia,iar sarbatoarea floriilor sa-ti aduca numai flori ,bucuri si multa ,multa iubire ! E cea mai importanta !...Cum sufletul iti e atat de cald ,e firesc ca toata lumea sa te iubeasca ...
Noapte buna ,draga prietena si multumesc pentru faptul ca ai contribuit la postarea poemelor mele pe prima pagina !...Eu cred asta ...tu imi confirmi sau nu?...Raman dator !...
...................................................

Comentariu publicat de ofelia pe Martie 26, 2010 la 10:50pm Multumesc d-le Iuga !!!!!!!!!!!! Comentariu publicat de IUGA NICOLAE pe Martie 26, 2010 la 10:37pm Ma bucur. Felicitari sincere ! O ma uit la dvs si o sa va tin pumnii.
..........................................................

Niciun comentariu: