vineri, 23 aprilie 2010

DELIA DENISE GODJA - o micuta artista ce uimeste auditoriul !!! =1=

Hallo! ........ va salut si va transmit mii de pupici tocmai din AustriaSunt Delia Denise si m-am nascut la 28 iulie 1997 la Graz, de ziua mamei mele, asa ca sa-i fac o mare bucurie. Parintii mei sunt din România, din frumosul Maramures si au venit in 1991 in Austria. Am doi frati mai mari, Liviu si Radu. Eu sunt "pitica" casei, însa nu ma las de loc. Sunt in clasa a VI-a la scoala de muzica din orasul in care locuiesc, Wiener Neustadt, lânga Viena. La scoala cânt in limba germana, dar acasa imi place sa fredonez multe melodii in limba româna. Le multumesc parintilor ca s-au ocupat de mine sa invat aceasta limba melodioasa. Anul trecut a aparut primul meu album "Nu-i nici un secret". Sunt niste melodii extraordinare, sper sa le ascultati cu placere. Imi place foarte mult muzica clasica, de aceea cânt in corul de la Volksoper din Viena, pâna acum aparând in "Carmen", "Tosca" si "Gräfin Mariza" .Trebuie sa stiti, ca îmi place si muzica populara romaneasca si chiar stiu multe melodii din Maramures si nu numai. Le-am cântat in Romania, Austria si Germania la mai multe Festivitati. In clasele I -IV, am învatat sa cânt la Blockflöte, flaut si chitara, iar acum studiez la pian. Pe langa muzica îmi place sa pictez, sa merg la schi, patinaj si la înot.
Daca vrei sa corespondezi cu mine, adresa mea de pe messenger este: delia.denise
Poti sa-mi scrii si scrisori daca vrei, la adresa:


Godja Delia-Denise, c/o UNIREA, Pottendorferstrasse 268, 2700 Wiener Neustadt.





.....................................................................

Date personale:


Nume si prenume: Godja Delia Denise


Adresa :Pottendorfer Straße 268, 2700 Wiener Neustadt, Austria

Cetatenie : Austriaca, din 1999

Data nasterii: 28/07/1997 in Graz, Austria

Contact: messenger : delia.denise

Educatie : Scoala generala de muzica, clasele I-IV din Wiener Neustadt, Austria

instrumente: Blockflöte, chitara si flaut



in prezent (2008) eleva in clasa a VI-a la scoala de muzica, clasele V – VIII

instrument: pian

membra a corului de copiii de la Opera “Volksoper” din Viena

sub indrumarea domnului prof. Lucio Gollino si doamnei Heidemaria Gruber (canto)

Competenta: Am cantat (in limba germana) in diverse spectacole organizate de scoala.

Inca de la 9 ani am cantat in diverse spectacole si Festivaluri de muzica populara romanesca,

fiind indrumata si educata de tatal meu:

Ziua Europei sarbatorita la Viena (2006, 2007 si 2008)

- Festivalul International de la Nürnberg (2007)

- Festival interjudetean pentru solisti vocali si instrumentisti (2007)

"Floare mandra de pe Iza", Editia a XXIX-a de la Sieu, unde am

primit premiul special al juriului.


"Invartita Valenarilor" (2007), Valeni de Maramures

- "Cantec, joc si voie buna pe Valea Ronisoarei" (2007), Rona de Jos

- Wasserwelfest in Viena 2008

- Festivalul de la Nürnberg (2008)

- Zilele orasului Ramnicu Valcea (2008)

Imi place si muzica usoara romaneasca, cantand in diverse spectacole organizate in Austria.


In septembrie 2008, odata cu zilele Festivalului “Cerbul de Aur” a avut loc lansarea primului meu Album “Nu-i nici un secret” (compozitor Alexandru Filip),mixaj voce si remasterare George Dancu si Vasile Rus-Arad, producator “Libris” din Brasov.

Iubesc nespus muzica clasica si cant in corul de copiii din “Volksoper” Viena in mai multe Spectacole: “Carmen”, Tosca, Gräfin Mariza”.

De asemenea am cantat in cateva spectacole impreuna cu mari artisti de Opera din Viena (“Oper Company”) sub indrumarea prof. dr. Theodore Coresi. Ultimul meu rol fiind “Cherubino”.

Am avut mai multe inregistrari la radio si televiziune, pot aminti: Radio Romania International, Radio Romania Cluj, Radio Romania Tg. Mures, MTV Ungaria, Radio Romania Sighet, Radio Dor de Tara, ORF Austria, WNTV Wiener Neustadt Austria, TVRI, ProTVInternational, Favorit TV, DDB Bucuresti, VTV Ram. Valcea, TVS Brasov si altele. Au aparut mai multe articole despre mine in presa austriaca, germana si romaneasca.



Hobby Muzica, dansul, pictura, inotul, plimbarile cu bicicleta, compania prietenilor

Recomandari Nu este uşor să te exprimi privind calităţile unui copil, pentru că în cele mai multe cazuri este vorba de speranţe si nu de certitudini. În cazul de faţă, avem de- a face cu mai mult decât o speranţă.

Deşi foarte tânără , Delia-Denise GODJA este la cei unsprezece ani ai ei deja o certitudine. A fost binecuvântată de două ori, o data cu o voce deosebită, profundă, surprinzător de matură şi a doua oară cu doi părinţi minunaţi care îi înteleg, aprobă, şi susţin chemarea. Cu asemenea bagaj, poate pleca pe drumul carierei ei liniştită, căci cu muncă şi perseverenţă, succesul nu va întârzia.

Acest CD este primul pas şi suntem siguri că reprezintă începutul unui drum care se anunţă de excepţie.

Îi dorim noroc....

Prof. Dr. Theodore CORESI

Artist Liric-VIENA



Indiscutabil că Delia Godja îşi depăşeşte generaţia prin har şi talent. Muzica ei se ridică deasupra aşteptărilor şi bucuriei. E modul ei de a ne face mai fericiţi şi mai buni.

Fiecare notă e o trăire, fiecare respiraţie e o părticică din mesajul tinerei interprete, de a dărui prin vocea ei minunată, libertatea talentului. Doar cine a ascultat îngerii poate desluşi perfecţiunea.



Dr. Ioan Astalus, scriitor





Corul de copiii de la Opera din Viena s-a infiintat in toamna anului 2004 sub indrumarea doamnei Mag. Brigitte Lehr. Din acest cor fac parte 70 de copiii.

Delia Godja a fost selectionata dintr-un grup numeros de copiii, in iunie 2007. Ea s-a evidentiat prin vocea ei puternica si foarte clara pentru varsta ei.

De atunci este pregatita de doamna Heidemaria Gruber (canto) si domnul Mag. Lucio Gollino in cadrul corului de copiii de la “Volksoper” din Viena.

In martie 2008 va debuta in Opera Carmen, in cadrul corului de copiii



Mag. Brigitte Lehr

Conducatoarea corului de copiii de la Volksoper Viena





Cateva fotografii - Delia Denise Godja





Debutul in muzica populara l-am avut in 2006, cu ocazia sarbatoririi “Zilei Nationale” a Romaniei in Austria
Debutul in 2006 la 9 ani, in Bad Vöslau



2008 , pregatita pentru muzica usoara dar si populara
4 Septembrie 2008, Brasov lansarea CD-ului “Nu-i nici uns secret”

........................................................................

= COMENTARII=


Răspunsul lui AGO.OTA în Aprilie 19, 2010 pe 12:28am
Ştergere Wow, simpatica foc si talentata.!!!..nu ma pricep prea mult la muzica populara,dar cred ca deja cinta extraordinar si cu specificul maramuresean....parca-ar nepotica Sofiei Vicoveanca sau macar eleva ei...stiu,stiu ca ea nu este din Maramures,dar cum cinta si are ceva specific in tinuta si in cintatul ei,ne facea placere s-o auzim pe Vicoveanca...demult nu mai stiu nimic de ea.
Felicitare pentru aceasta talentata fetita...multa munca o asteapta ,dar deja este de o formare avansata,cred.

► Răspunde la Aceasta

Legătură Răspunsul lui ofelia în Aprilie 19, 2010 pe 12:57am
Ştergere Este o fetita ce traieste si studiaza in Austria ! Iubeste muzica populara din zona maramuresului ( parintii sunt din Maramures ). Deja canta muzica clasica si este distribuita in roluri importante .Concerteaza la toate evenimentele unde este invitata! Sa citesti continuarea datelor despre aceasta micuta artista ....Eu o indragesc foarte mult !
E minunata!

► .................................................

Niciun comentariu: