vineri, 23 aprilie 2010

DOAMNA FFOLCLORULUI ROMANESC ,PROF.EMILIA COMIEL , A PLECAT DIN LUMEA CU DOR IN CEA FARA DE DOR !!!

Vestea trecerii in nefiinta , la varsta de 97 ani , a marei doamne a cercetarii ,pastrarii si valorificarii a tot ceea ce inseamna FOLCLOR , prof. Emilia Comisel , mi-a intristat sufletul.Astazi ,18 aprilie 2010 s-a ,,gandit,, a plece din lumea cu dor in cea fara de dor ....... Am cunoscuto ,pe aceasta minunata doamna ,la Tg Jiu ,fiind presedinta Comisiei care evalua prestanta concurentilor pe scena Festivalului Maria Lataretu.Imi amintesc ,ca si acum , concurenta fiind la acel festival , ca i-am atras atentia cu balada lui Radu Anghel din Greci . Nu stiam ca domnia sa facuse cercetare si scria despre aceasta valoroasa balada . Dupa evolutia mea in concurs , doamna prof. Emilia Comisel , m-a prins de mana ,si fara sa spuna vre-un cuvant, m-a dus in camera de hotel unde era cazata si.....s-a indreptat catre masa unde erau foarte multe dosare si coli de scris...A luat un dosar , l-a deschis la prima pagina si a zis :
-Vezi ce scrie aici ???
-Da, i-am raspuns - BALADA LUI RADU ANGHEL DIN GRECI -.!
-Da , fetito , asa scrie Balada lui Anghel din Greci ! M-ai surprins ca ai avut curajul sa interpretezi aceasta balada grea ca si structura melodica ... Tu ai adus o varianta a acestei Balade pe care nu o cunosteam ...tu m-ai ajutat ,fara sa vrei , sa-mi completez cercetarea legata de aceasta minunata balada !
Am fost fericita de aceasta intamplare , de faptul ca doamna prof. Emilia Comisel m-a apreciat pozitiv ,ca participarea mea la acel Festival mi-a adus ca recompensa cel mai valoros premiu al Juriului ....
Am de la doamna prof. Emilia Comisel un autograf in care spunea :
- ,, Sper ca aceasta tanara sa ne faca cinste prin contributia ei la imbogatirea tezaurului folcloric romanesc !,,
Regret profund trecerea in nefiinta a doamnei prof. Emilia Comisel !
Dumnezeu sa ii ierte toate pacatele !!!!!!!!!
Ofelia-Florica HARANGUS

18- APRILIE-2010-
.................................................................................

= COMENTARII=

Răspunsul lui IUGA NICOLAE în Aprilie 18, 2010 pe 9:46pm
Ştergere Aceasta mare Doamna a binemeritat de la Domnul sa traiasca o varsta atat de frumoasa. Domnia sa nu a facut degeaba umbra pamantului si a primit aprecieri ale competentei si fabuloasei sale activitati desfasurate ani multi spre binele si acuratetea folclorului romanesc si a traditiilor romanesti.
Dumnezeu sa ii aseze sufletul in corturile dreptilor, unde nu este durere nici suspinare ci viata fara de sfarsit. Amin !
Cu o reverentioasa plecaciune in fata memoriei sale, Nicolae Iuga, Brad.

► Răspunde la Aceasta


Legătură Răspunsul lui Delia Staniloiu în Aprilie 18, 2010 pe 10:51pm
Ştergere Sint trista de disparitia acestei distinse si valoroase doamne care a insemnat atit de mult pentru lumea muzicii roamnesti, sint bucuroasa pentru tine Ofelia ca ai avut norocul sa te intersectezi cu un astfel de om. Dumnezeu sa o odihneasca.A avut o viata lunga si a fost un dar de la duimnezeu pentru oameni.

► Răspunde la Aceasta


Legătură Răspunsul lui Maia Martin în Aprilie 19, 2010 pe 2:49pm
Trimitere mesaj
Ştergere Dumnezeu s-o odihneasca! Am citit vrajita intamplarea povestita de tine. O frumoasa aducere aminte! Multumesc, Ofelia!

► RăSPUNDE LA ACEASTA :


Legătură Răspunsul lui getty voinea în Aprilie 19, 2010 pe 10:08pm
Ştergere Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul caci si-a implinit menirea pe pamint!multumim Ofelia ca ne-ai impartasit aceasta minunata aducere aminte !

► .............................................................

Niciun comentariu: